سایبان پرگولا چوبی

سایبان پرگولا چوبی چیست؟

 

پرگولا چیست؟

(PERGOLA MEANING)

سایبان پرگولا چوبی از جنس ترموود که به منظور ایجاد کردن فضایی نیم سایه و زیبایی بر روی تراس ها, کناره های دیوار ها و راهروهای باریک که یک سمت آنها دیوار است احداث میگردد.

نوع چوبی این سایبان چوبی مرسوم تر و متداول تر است, زیرا به نوعی حس آرامش و زنده بودن و همچنین ایجاد صمیمیت را تداعی می کند.

پرگولا ممکن است از لحاظ جنس فلزی باشد که استفاده از جنس آهنی آن بیشتر برای مکان های شلوغ و جاهایی که مشکل وندالیسم(شکستن و از بین بردن

اموال عمومی و مردم مانند باجه تلفن و نظایر آن)دارند توصیه می شود.

سایبان چوبی جهت تنظیم میزان نور ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموع پرگیولا یک نوع سازه ایست که می تواند  مسقف و یا غیر مسقف باشد,

که در حیاط بر روی بام و یا در باغ ساخته می شود.(PERGOLA DESIGN)

 

کاربرد پرگولا چیست؟

 

(PERGULA 3D MODELS)

با این سایبان پرگولا چوبی می توان فضاهای زیبای سبز با امکان سایه دار بودن را خلق کرد که زیبایی های بصری منحصر بفردی داشته باشد.

طرح مشبک مانند این سایبان چوبی مجالی فراهم می آورد که گیاهان پیچک مانند به دور آن تاب خورده و رشد کنند, که باعث آرامش و زیبایی خیره کننده ای می گردد.

در داخل سایبان چوبی می توان نیمکت های زیبا و کوچکی تعبیه کرد که باعث آرامش و ریلکس شدن افرادی می گردد, که به دنبال خلوت کوچکی می گردند تا برای مدتی در آن بیاسایند.

سایبان ها می توانند به روش های گوناگون کاربردهای مختلفی در ایجاد منظره های بدیع و خاص داشته باشند.

همچنین سایبان چوبی می توانند به طرز قابل توجهی بر قیمت و ارزش خانه ها بیافزایند. یکی دیگر از دلایل رواج پرگیولاها ایجاد حس صمیمیت و نزدیک بودن انسانها میباشد.

شرکت بست چوب به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای طراحی و بازرگانی چوب نما و ترموود ,آماده ارایه مشاوره و طراحی

و ساخت هر نوع سایبان چوبی و ترمووود نمای چوبی ساختمان به مشتریان گرامی می باشد.

PERGOLA PLANS

PERGOLA KITS

ترموود | چوب نما | رنگ ترموود| ترمووود فنلاند

پرگولا چیست؟ سایبان چوبی,pergola